Eastborne en omgeving Dag 3

30 april 2019 - Eastbourne, Verenigd Koninkrijk

Vandaag zijn we na het eten van een full english breakfest erop uit gegaan. Het doel was om een wandeling te maken van Beachy head naar de 7 sisters. De start is gelukt, vanuit het hotel waren we er zo. Vervolgens onder een lekker zonnetje aan het wandelen geslagen door de heuvels en langs de kliffen. Na een wandeling van een goed uur zijn we aangekomen bij de huidige vuurtoren, de vorige staat nog in het water, maar is niet meer in gebruik. Hier hebben we besloten om toch maar niet verder te gaan, wandelen door die heuvels is toch anders als thuis zeg maar... Vervolgens weer terug gelopen maar de auto. Volgens mijn navigatie hadden we 6.5 km gelopen, volgens die van Alice 8 km. De waarheid ligt ergens in het midden denk ik. Onder de middag een lekkere picknick achter de auto op het gras, waar de kauwtjes ook blij mee waren. Vervolgens via een touristische route teug naar het hotel en daarna de stad in. Winkels gekeken, Engels bier gedronken in de zon op een terras en daarna naar het beroemde fish & chips restaurant Harry Ramsden wat we enthousiast geholpen werden. Morgen gaan we verkassen naar Bournemouth om daar de omgeving onveilig te maken.

IMG_20190430_111519IMG_20190430_130505

IMG_20190430_172650IMG_20190430_113632